Agenda

 
SCHOONMAKEN
vanaf 11 december
dames 7x7 team 2
voetbal team Roel
 
thuis
wedstrijden
 
zaterdag 9 december
in De Vlijt
F1 - FIQAS F1
E1 - FIQAS E2
 
voetbal
JO8:1 - De Vecht JO8:4
JO14:1 - DRC JO14:1
45+1 - Muderberg 45+1
 
 
zondag 10 december
zondag 2 - Sporting Martinus 5
 
handbal in De Vlijt
DS1 - Havas DS4
 
donderdag 14 december
DMW1 - LHV DMW1
in De Vlijt
 
 
Thuisspelende club levert
1 persoon voor de bar
 
 
bestuursvergadering
11 december
 
jubileum commissie
vergadering 
20 december
 
HSV kaartavond
om 20:00 uur
6 januari 2018
3 februari
 
 
 
 
 
 


Snellinks

AFGELASTINGEN

CONTACTPERSONEN

LID WORDEN

INDELING BARPERSONEEL

LEDEN AANBIEDING


Links

Grote Clubactie

KNVB

NHV

Dorpscomite de Hoef

Onzescheids.nl

 

 


Het weer

 

 

Reglement

HUISHOUDLIJK REGLEMENT LEDEN HSV'69
 
Voor ieder lid van HSV'69 is het van belang te weten hoe bepaalde zaken bij onze vereniging zijn geregeld, wat voor verplichtingen er aan het lidmaatschap verbonden zijn en wat er van een lid verwacht wordt. Om dit bekent te maken bij de spelers is dit reglement opgesteld, welke ook via www.hsv69.nl is te downloaden. Indien er iets niet duidelijk is, dan kunt je dit navragen bij  het bestuur.
 
GEDRAGSREGELS SPELENDE LEDEN
1. Iedereen dient op de aangegeven tijden aanwezig te zijn bij een training of wedstrijd.
2. Als je niet aanwezig kunt zijn dien je je tijdig af te melden bij de trainer of leider.
3. Tijdens trainingen en wedstrijden dienen de aanwijzingen van de trainer en/of leider altijd opgevolgd te worden.
4. Betreden van de velden mag alleen tijdens trainingen of wedstrijden en bij toestemming van de trainer, leider of bestuur.
5. Het gehele team zorgt ervoor dat de kleedkamer na een training of wedstrijd netjes achter gelaten wordt. 
6. Sportschoenen dienen buiten de kleedkamer met de aanwezige borstels schoongemaakt te worden. Dus niet tegen de binnen- of buitenmuren schoon slaan!
7. Gras en/of zandresten dienen buiten de kleedkamers verwijderd te worden.
8. Opstellingen van een team worden uitsluitend gemaakt door de leiders.
9. Gedurende een wedstrijd ligt de leiding in handen van de scheidsrechter (bij voetbal ook met hulp van de grensrechters). Behandel deze man/vrouw met respect. Zij zijn ook vrijwilligers en zonder deze mensen kan er niet gevoetbald en gehandbald worden.
10. De aanvoerder begroet/bedankt  de scheidsrechter en  de aanvoerder van de tegenpartij.
11. Bij de handbal begroeten alle teamleden voor en na de wedstrijd de tegenpartij.
12. Bij de voetbal geven alle teamleden de spelers van de tegenpartij een hand.
13. Spelers die zich schuldig maken aan wangedrag (bijv. pesten van andere leden, het niet luisteren naar trainers/leideres), vandalisme (vernielingen, graffiti, etc.), onsportief gedrag (schelden, natrappen, etc. ) of diefstal, zullen streng aangepakt worden. Bij jeugdspelers gebeurt dit in overleg met de ouders/verzorgers. De ouders/verzorgers worden bij jeugdspelers (t/m A-jeugd) altijd op de hoogte gebracht.
14. Financiële schade wordt verhaald op de betreffende speler of op zijn ouders/verzorgers.
15. De kantine mag niet met voetbalschoenen betreden worden.
16. De keuken, bar en koelruimte mogen alleen door barvrijwilligers betreden worden. Voor het toch betreden van deze ruimten dient altijd toestemming gevraagd te worden aan een barvrijwilliger.
17. Roken is binnen in alle ruimten verboden.
18. Leden van onze vereniging mogen alleen gebruik maken van de materialen en ruimten die voor het uitoefenen van hun sport noodzakelijk zijn. Het gebruik van de overige bezittingen en ruimten van onze vereniging is voorbehouden aan personen (bijv. barpersoneel, bestuur, overige vrijwilligers, etc.) die deze nodig hebben voor het uitoefenen van hun functie.
19. Afval moet altijd in de vuilnisbakken achtergelaten worden.
 
GEDRAGSREGELS OUDERS/VERZORGERS
1. Er wordt van u verwacht dat u uw kind ook helpt om bovenstaande regels na te leven.
2. Op de velden dient u zich te gedragen als een neutrale toeschouwer.
3. Ga niet tijdens trainingen of wedstrijden in discussie met scheidrechters, trainers en leiders.
4. Vanaf de E-jeugd gaan ouders/verzorgers niet meer mee de kleedkamers in.
 
VERPLICHTINGEN SPELERS
1. Bij de voetbal is het verplicht om bij zowel trainingen als wedstrijden scheenbeschermers te dragen.
2. Vanaf de A-Jeugd dient er mee geholpen te worden met de schoonmaak van de kleedkamers en de kantine. De schoonmaak is maandagavond vanaf 19.00 uur, wanneer je aan de beurt ben hoor je dit van je leider en het staat op de website.
3. Aan- of afmelden bij onze vereniging dien je tijdig door te geven aan de ledenadministratie.  Aan het eind van het seizoen wordt op de website vermeld voor welke datum dit dient te gebeuren. Indien deze datum overschreden wordt blijft u het volgende seizoen lid van onze vereniging en bent u contributie verschuldigd.
4. De contributie wordt in september automatisch geïncasseerd. Indien incasso niet mogelijk is worden kosten in rekening gebracht en dient de contributie voor 1 oktober te zijn voldaan. Het bestuur houdt zich het recht voor om u te weigeren voor clubactiviteiten indien niet tijdig betaald is. Ten overvloede: voor een inschrijving bij een andere voetbalvereniging is vanuit de KNVB altijd toestemming nodig van onze vereniging, wij houden ons het recht om hieraan niet mee te werken bij betalingsproblemen.
5. Op het gehele sportcomplex dienen de huis/gedragsregels ten aanzien van de alcoholwetgeving gevolgd te worden. Deze zijn als bijlage bij deze brief bijgevoegd en zijn ook in de kantine aanwezig.
6. Ieder jaar wordt een klussendag georganiseerd. Vanaf de A-jeugd dient er mee geholpen te worden met deze klussendag. Van ieder team dienen minimaal 5 spelers aanwezig te zijn op deze klussendag. 
7. De leider van ieder team is verantwoordelijk voor de sleutel van zijn kleedkamer en van de kleedkamersleutel van de tegenpartij. De leider wordt hiervoor geadviseerd om een borg (€10,-) te vragen van de tegenpartij.
8. Leden van onze vereniging dienen zelf te voorzien in hun sportkleding (schoeisel, beschermingen, shirts, sokken, broekjes etc.). Vanaf 2013 wordt de clubkleding via het bestuur in bruikleen gegeven tegen een geringe vergoeding per seizoen. Dit wordt gefaseerd ingevoerd. Na seizoen 2015 / 2016 geldt deze vergoeding voor alle wedstrijdspelers. Kousen worden door de spelers zelf aangeschaft. (Ten overvloede: de officiële clubkleuren zijn compleet witte tenues met biesje, tevens dient de kleding te voldoen aan de regelementen van het NHV en de KNVB.)
 
VERPLICHTINGEN OUDERS/VERZORGERS BIJ DE JEUGD
1. Er wordt van u verwacht dat u uw kind helpt om bovenstaande verplichtingen na te leven.
2. Voor de uitwedstrijden dient u bij toerbeurt te rijden voor het team van uw kind. Op de website wordt vermeld door wie en wanneer er gereden moet worden, indien u verhinderd bent dient u zelf voor vervanging te zorgen.
 
Problemen? Ben je het ergens niet mee eens? Blijf er niet mee lopen en bespreek het met je leider/trainer of het wedstrijdsecretariaat. Van ieder lid wordt verwacht dat zij zich aan de regels houdt en er op toeziet dat andere leden dit ook doen.
 
Alleen als we dit samen doen, kunnen we er voor zorgen dat de gezellige en sportieve sfeer binnen onze vereniging behouden blijft.
 
Gewijzigd 1 september 2013,
HSV’69
 

 

Sponsoren